Unui baiat de 14 ani din Pakistan i s-a dat foc pentru ca este crestin

Pe 10 aprilie, doi tineri musulmani din Lahore, Pakistan au atacat si dat foc unui baiat de 14 ani, dupa ce au aflat ca este crestin. Ei se aflau in drum spre moschee, pentru rugaciunile din fiecare vineri, cand l-au intalnit pe tanarul Nuaman. L-au oprit si l-au intrebat ce religie are. Cand baiatul a raspuns ca este crestin au inceput sa-l bata, iar apoi i-au dat foc. In prezent Nuaman se afla in spital unde este tratat pentru arsuri, 55% din corpul sau a fost acoperit de arsuri.

Le-am raspuns ca sunt crestin. Au inceput sa ma bata, dar am reusit sa fug. Baietii m-au urmarit si au aruncat kerosen pe mine si mi-au dat foc. Am continuat sa alerg pana am gasit o zona cu nisip… m-am aruncat pe nisip… iar cativa oameni au stins focul aruncand nisipiul pe mine. Am lesinat, ei au sunat la urgente la 1122 si au chemat o ambulanta.

Nuaman

Capture

Sursahttp://www.raymondibrahim.com/muslim-persecution-of-christians/christian-boy-set-on-fire-for-being-christian-in-pakistan/

Un gând despre “Unui baiat de 14 ani din Pakistan i s-a dat foc pentru ca este crestin

  1. Pingback: Crestinul de 14 ani din Pakistan, ce a fost ars de viu, a murit in conditii suspecte | Pietrele Vorbesc

Lasă un răspuns

